Klachten

Wij doen er alles aan uw opmerkingen zo snel mogelijk te verwerken. Eventueel nemen we telefonisch contact op, om u zo optimaal mogelijk te ondersteunen. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan naast e-mail eventueel ook per reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens:

Contact - Draagdoek.nl
Kruisbergseweg 46A
6601DD Wijchen
E-Mail: info@draagdoek.nl
Website: www.draagdoek.nl
BTW: NL 8225.31.914.B01

Bankgegevens:
Draagdoek.nl
IBAN: NL43 RABO 0108 5698 29


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Qshops waar Draagdoek.nl bij is aangesloten.

Opmerkingen

Heeft u vragen of opmerkingen, neem dan contact op per mail of telefoon.

Via onze contactpagina kun je ons ook een berichtje sturen. Wij zorgen er uiteraard voor dat uw opmerking dan zo spoedig mogelijk behandeld wordt.